DAKR Panter FD2H
DAKR Panter FD2H
| Výrobce: | DAKR |
| Kód výrobku: | 01235.019 |
| Dostupnost: | Skladem u dodavatele |
-
42 690 Kč
- Cena bez DPH: 35 281 Kč
Pohonná jednotka pro stavebnici Panter; motor Briggs&Stratton, kroutící moment 11.5 Nm; litinový válec, olejové čerpadlo a filtr; plynule volitelná rychlost vpřed i vzdad; náprava s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Možnost připojení mnoha pracovních nástavců.
Stroj je vybaven převodovkou TUFF TORQ K46 DE. Nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
Stroje Panter FD2 a Panter FD2H osazujeme výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 HP a jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení. Mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
Stroje Panter FD2 a Panter FD2H osazujeme výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 HP a jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení. Mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Základní technické parametry:
| Pojezd: | ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
| Rychlosti: | vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
| Náprava: | s diferenciálem a automatickou uzávěrkou |
| Převodovka: | hydrostatická Tuff Torq K46DE |
| Další vybavení: | brzda |
| Útlum vibrací motoru: | 4 silentbloky |
| Řidítka: | nastavitelná výškově i do stran |
| Pneumatiky: | velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem |
| Vnější obrys kol: | 67 cm |
| Hmotnost jednotky: | 56 kg |
| Motor: | 4-takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV |
| Palivo: | benzin Natural 95 |
| Obsah motoru: | 190 cm3 |
| Válec motoru: | litinová vložka = dvojnásobná životnost motoru |
| Pracovní otáčky motoru: | 3.060 ot/min |
| Celkový max. výkon motoru: | 6,5 HP/4,8 kW |
| Výkon motoru při 3.060 ot/min: | 5,0 HP/3,7 kW |
| Kroutící moment při 3.060 ot/min: | 11,5 Nm |
| Mazání motoru: | tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
| Startování motoru: | systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |
