Servis a služby

Proč je servis na prodávané výrobky důležitý?
Funkčnost a optimální výkon nového stroje musí být nastaven před předáním uživateli. Jedná se o tzv. předprodejní servis, kdy je každý výrobek vybalen, doplněn provozními kapalinami, seřízen na místní provozní podmínky a odzkoušen. Nelze očekávat, že stroj vyrobený v továrně ve Švédsku, USA apod. bude optimálně fungovat na jakémkoli místě na zeměkouli. Místo užívání je vždy specifické, výrobce zohledňuje cílový trh již při konstrukci a výrobě stroje, ovšem provedení předprodejní přípravy výrobku je nezbytnou součástí autorizovaného prodeje Husqvarna.

                                                                      

V průběhu používání je nezbytné v zájmu perfektní funkce, výkonu, spolehlivosti a životnosti stroje provádět včasné odstranění případných závad a výměnu opotřebených součástí stroje. Kvalitní a odborná údržba je nezbytnou podmínkou Vaší spokojenosti se strojem.
Kromě specializovaného autorizovaného servisu na výrobky HUSQVARNA,DOLMAR,McCULLOCH, PARTNER, JONSERED, GARDENA atd., které servisujeme přednostně, máme dostatek zkušeností i s opravami ostatních značek (kromě výrobků zakoupených v hobby marketech).

Dále v rámci servisních služeb nabízíme:

- servis a údržbu robotických sekaček Husqvarna Automower
- předsezónní přípravu travních sekaček a traktorů včetně výměny olejů a filtrů
- ostření pilových řetězů a nožů sekaček včetně vyvážení
- čištění karburátorů a ostatních součástek ultrazvukem

Náš servis je jediným autorizovaným servisním střediskem HUSQVARNA v Písku.

Znamená to, že splňujeme vysoké požadavky konceptu servisní dílny HUSQVARNA a že naši servisní pracovníci pravidelně absolvují Školící programy HUSQVARNA a jsou zúčastněni Programu technického vzdělávání, zakončeného HUSQVARNA UNIVERSITY.